June 26, 2011

TESTED

In ultima luna am avut sansa sa testez 3 produse de la Freestylesport,- 2 sei de la WTB si un spray de lant. Sa povestesc despre spray prima data, se numeste Sonax90 si este un produs din Germania. Am folosit modelul multy-purpose adica varianta pentru umed si uscat. Am ales un concurs de maraton pentru testat, un maraton cu mult noroi. Mi-am uns lantul inainte sa iau startul si inca 2 ori in timpul concursului. Dupa uns, lantul devine ca si iesit din fabrica, nu face zgomot, schimbarea pinioanelor se face cu multa usurinta. La partea cu noroiul n-am avut ce sa fac, nu se autocurata, m-am oprit eu la checkpoint-uri si am dat cu apa, dupa care am dat iar cu spray-ul. Totul mergea foarte bine pana cand trebuia sa ma opresc din nou sa-mi curat bicicleta de noroi. Mi-am uns iar lantul si m-a tinut pana la penultimul checkpoint. Dupa 60 de km de pedalat, am decis sa nu mai continui  concursul pentru a nu-mi distruge schimbatorul, lantul etc, doar sunt un rider amator. Dupa curatare, lantul era in stare buna, se putea rula cu el fara probleme. Concluzia mea ar fi: este un spray pentru ture si pentru uz general un allrounder  atat pe uscat cat si pe umed.
Seile testate le-am ales dupa forma si greutate. Prima sa testata este o sa WTB Valcon, dupa parera mea o sa potrivita pentru cursiera sau fitness bike sau chiar si cross country. Eu am testat-o pe o tura lunga de 130 de km unde 80% era asfalt si restul drum forestier. Pe drum accidentat nu pot sa spun ca este incomoda pentru ca oricum nu stai prea mult pe ea. Pe un drum forestier mai lung incepe sa fie mai incomod, neavand gel sau ceva material special pe suprafata ei. Dupa tura respectiva nu am avut nici un fel de dureri, probabil si din cauza ca am reusit sa setez saua intr-o pozitie mai potrivita mie. Totusi era nou si era neobisnuit. Am mai folosit-o timp de 2 saptamani pentru antrenamente in padure si pot sa zic ca este o sa reusita la designul ergonomic, dar cam grea pentru pretul ei. Cealalta sa este WTB Devo Thinline modelul simplu, mai usoara si fara gel. De data asta iarasi am ales un maraton pentru testat, cu noroi, normal. La inceput mi-a luat ceva timp sa-mi setez pozitia, dar nefiind sub presiunea timpului mi-am permis sat tot incerc fiecare pozitie care am gandit ca este optima pentru mine. Din patru incercari mi-am gasit pozitia cea mai confortabila si avantajoasa de pedalatat. In pofida faptului ca era varianta mai simpla a modelului nu ma jenat deloc, este mai lata decat modelul Valcon dar nu are taietura pe mjloc. Pentru cross nu cred ca este o sa ideala, mai degraba pentru un maraton sau freeride (am si vazut in reviste ca se folosesc pentru astfel de biciclete). Daca vrei o sa care sa arate bine, sa fie simpla si usoara, ergonomica asta e modelul tau. In viitorul apropiat o sa incerc o sa modelul Silverado, normal, tot de la WTB. Cam atat de testat pana acum, revin curand cu noi produse....sper.

No comments:

Post a Comment