July 18, 2012

Clujul Pedaleaza Et. III - Maros

Am asteptat cu foarte mare nerabdare etapa asta. Stiam ca o sa fie cel mai tehnic traseu de pana acum al seriei CJP si neaparat vroiam sa ajung la aceasta etapa pentru ca dupa 2 etape ma aflam pe locul 4 pe general. Impreuna cu Marius, un prieten biciclist si el, am ajuns in dimineata concursului la observatorul astronomic. Repede mi-am luat numarul de concurs, si m-am schimbat. Am reusit sa ma pregatesc fara emotii asa ca totul parea ok. Am apucat sa fac si recunoasterea traseului asa ca eram cat de cat pregatit pentru competitie. Ajuns dupa tura de recunoastere ne-am aliniat la start, toata familia XCO din Ardeal, Baia Mare, Targu Mures, Satu-Mare, Arad, Oradea probabil si altii. Unii mai noi in proba olimpica, altii mai vechi.
Traseul a fost unul foarte animat cu multe zone tehnice, de descris nu pot dar va pot recomanda concursul pentru anul viitor.
Daca iti plac traseele tehnice si iti rezista bicicleta, locul tau este acolo in padure. Faptul ca n-a plouat inaintea concursului a facut traseul "putin" mai dificil, oaai ce mi-au alunecat rotile din cand in cand. Asta a dus si la abandonul meu, in tura nu stiu care, dupa o coborare mai abrubta si dupa ce am redepasit 2 concurenti dintre care si Nicu de la Maros, roata din fata mi-a alunecat iar eu  am plonjat peste ghidon direct in nisip.
Nicu a luat parte la cazatura mea, o sa-l intreb mai tarziu ce a vazut ca nu prea imi aduc aminte de multe:D. Repede m-am ridicat si vroiam sa continui dar maneta de frana statea cam aiurea, pistonasul s-a desfacut si  din pacate eram nevoit sa abandonez. Mai multe nu o sa scriu doar ca mi-a placut enorm traseul si imi pare rau pentru participarea mea slaba la acest concurs pentru ca au fost prezenti si doi prieteni buni de ai mei si o parte din familia mea. Shit happens, sper ca anul asta doar atat a fost.
Din pacate si pentru prietenul meu Marius cu care am facut deplasarea a fost o zi fara noroc, abandonand si el, din cauza unori "crash"-uri.
Urmatorul eveniment la care particip o sa fie nationalele de XCO din Paltinis.
Sper ca vremea o sa fie de partea noastra si o sa pot termina cursa pe un loc fruntas.
Pe curand

No comments:

Post a Comment